اگر میخواهید برای بالا بردن بازدید و فروش پیجتان از خدمات تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام استفاده کنید، از همین حالا میتوانید روی خلاقیت و ایده پردازی تیم ما حساب کنید. تخصص ما تولید ویدیوهای خلاقانه و جذاب برای دریافت بهترین بازخورد از کاربران اینستاگرام است. تولید محتوای ویدیویی اینستا خود را به کارینو بسپارید و بازدید و فروش پیجتان را چندین برابر کنید. برای شروع، فقط کافی است همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
یکی از پلتفرمهایی که استراتژی فروش شما را هدایت میکند، اینستاگرام است. اینستاگرام ابزار قدرتمندی برای دیده شدن توسط مخاطبان هدف و تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام یک طعمه عالی برای به قلاب انداختن مشتریان است. اگر میخواهید به چشم بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دیده شوید و تا 70 درصد فروش خود را افزایش دهید، همین حالا دست به کار شوید. ما در کارینو از مرحله سناریو و ایده پردازی اختصاصی و تدوین استراتژی محتوا تا تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام برای تبلیغات گسترده و هدفمند در کنار شما هستیم.
کارینو به عنوان یک شرکت ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، تمامی خدمات مربوط به مدیریت پیج اینستاگرام را ارائه میدهد. تولید محتوا ویدیویی برای اینستاگرام تنها یکی از خدمات این شرکت است که برای برندها و کسب و کارها انجام میشود. این شرکت با اطلاع از انواع ویدیوها و کاربردهای آن میتواند به شکلی تبلیغات شما را برای کاربران ارائه دهد که بیشترین بازدهی را به همراه داشته باشد.
همیشه ویدیو به سادهترین و سریعترین شکل میتواند پیامها را منتقل کند. به ویژه که اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است و همه منتظر تماشای محتواهای تصویری هستند. وقتی در این شبکه ویدیو منتشر میکنید، خیلی سریع با استقبال مخاطبان روبرو میشود.
کپی برداری از محتوای سایر پیجها میتواند ضربه بزرگی به پیج شما بزند، چون اینستاگرام حساسیت زیادی نسبت به این کار نشان میدهد. علاوه بر این، باعث بیاعتباری کسب و کار شما میشود. بنابراین برای دیده شدن برند خود در این فضا باید خودتان برای سفارش تولید محتوا ویدیوئی اینستاگرام دست به کار شوید و محتوایی خاص و اورجینال تهیه کنید.
برای تولید محتوا ویدیویی اینستاگرام باید انواع آن را بشناسید و سپس اقدام به تولید فیلم کنید. انواع ویدیوها عبارتند از:
اگر چه بسیاری از کاربران با استوری راحتتر ارتباط برقرار میکنند، اما هنوز هم بعضی از برندها از فرصت ارسال ویدیو در استوری استفاده نمیکنند و ارزش استوری را نمیدانند. همان طور که میدانید برای استفاده از این بخش اینستاگرام، باید محتواهای کوتاه 15 و 30 ثانیهای تولید کنید. محتوای این ویدیوها میتواند شامل موضوعات آموزشی، تبلیغ محصولات و خدمات، آفرها، نشان دادن فرآیند تولید محصولات و… باشد. حتی میتوانید به صورت زنده محل کارتان را به مشتریان نشان دهید.
اگر با یک اینفلوئنسر شبکه اجتماعی ارتباط برقرار کنید، میتوانید از او برای حمایت از برند خود استفاده کنید. این تکنیک یک راه حل عالی برای جذب مخاطبان جدیدی است که جزو فالوورهای همان اینفلوئنسر هستند. البته انتخاب اینفلوئنسر در این مرحله بسیار مهم است. زیرا شاید آن فرد فالوورهای زیادی داشته باشد، ولی ممکن است تاثیرگذاری لازم روی مخاطبان را نداشته باشد.
اگر در کارگردانی و ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام مهارت ندارید، میتوانید برای تولید محتوا ویدیویی اینستاگرام از روش ساخت ویدیو گرافیکی استفاده کنید. در این روش میتوانید تصاویر حاوی متن یا عکسهایی از یک محصول را در کنار هم بچینید و روی آن آهنگ بگذارید. در حال حاضر نرم افزارهای زیادی وجود دارند که حتی روی گوشی هم نصب میشوند و میتوانید با کمک آنها یک ویدیویی نسبتا قابل قبول از تصاویر یا ویدیوهای ادیت نشده تهیه کنید.
اگر به دلیل بالا بودن هزینه تولید محتوا ویدیویی اینستاگرام قادر به سفارش آن نیستید و میخواهید خودتان ویدیو بسازید، همین حالا دست به کار شوید. ویدیوهای کوتاهی که مدیر کسب و کار به شکل مستقیم در مقابل دوربین قرار میگیرد و در مورد محصولات یا خدمات خود صحبت میکند، تاثیرگذاری بیشتری روی کاربران دارد. این نوع ویدیوها برای پوشش رویدادهای زنده عالی هستند.
تهیه کلیپهای کوتاه از فیلمهای طولانی و سپس هدایت کاربر به سمت سایت یا کانال یوتیوب یکی دیگر از روشهایی است که میتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. اگر چه اینستاگرام هم با داشتن قابلیت IGTV این فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا ویدیوهای بیش از یک دقیقه را هم منتشر کنید، اما گاهی میتوانید کاربران را به سمت کانال دیگری (سایت یا یوتیوب) ببرید.
تماشای ویدیو بدون روشن کردن صدا و دیدن زیرنویس چیز جدیدی نیست که کاربران نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. گاهی یک ویدیو را از تکههای فیلمهای خارجی برداشتهاید و قادر به صداگذاری روی آن نیستید، بنابراین با ایجاد زیرنویس میتوانید آن را در پیج خود قرار دهید. فراموش نکنید که زیرنویس باید کوتاه باشد تا کاربر سریع آن را بخواند.
هدف اصلی سفارش تولید محتوا ویدیویی اینستاگرام بازاریابی و جذب مشتریان بیشتر است. البته برخی از پیجها با هدف تبلیغات تولید محتوا میکنند. بنابراین هدف آنها افزایش مشتری نیست و به جذب مخاطب فکر میکنند. وقتی یک اینفلوئنسر بتواند نرخ تعامل (کامنت، لایک، بازدید و…) پستهای خود را بالا ببرد، میتواند دستمزد تبلیغات خود را افزایش دهد.
اما پیجهایی که به طور مستقیم در زمینه فروش محصولات (پوشاک، کیف، کفش و…) یا ارائه خدمات (سالن زیبایی، کلینیک زیبایی، دندانپزشکی و…) فعالیت میکنند، هدف خود از تولید محتوای ویدیویی را روی افزایش مشتری متمرکز میکنند.
برای اینکه بتوانید محتواهای بهتری را بسازید و کاربران را به سمت پیج خود جذب کنید، باید به موارد زیر دقت داشته باشید:
همه ما دوست داریم وقتی در اکسپلور یا قسمت Home اینستاگرام هستیم، محتوای را مشاهده کنیم که به آن علاقه داریم. به همین خاطر است که سازندگان حرفهای فیلمها همیشه یک تصویر مناسب را برای ثانیه اول ویدیو یا اصطلاحاً کاور انتخاب میکنند. اینستاگرام این امکان را به شما میدهد تا صحنهای را از ویدیو انتخاب کنید که در واقع کاور آن است و در ثانیه اول ویدیو قرار دارد. پس در انتخاب کاور ویدیو دقیق کرده و چیزی را انتخاب کنید که کاربر را برای دیدن ویدیو ترغیب کند.
ویدیوهای آموزشی کوتاه و کامل یکی از بهترین نوع ویدیوها در اینستاگرام هستند. برای شروع بهتر است از صنعت خود فراتر نروید و محتواهای آموزشی مرتبط با کسب و کار خود را تولید کنید.
بیشتر کاربران وقت زیادی را برای دیدن ویدیو ندارند و حتی اگر بهترین محتوا را هم تهیه کرده باشید، ممکن است به خاطر طولانی شدن، دیده نشود. استوری اینستاگرام نباید بیشتر از 15 ثانیه باشد و در پستها هم بیش از یک دقیقه وقت صرف نکنید.
زمان تهیه ویدیو برای این شبکه اجتماعی باید به کوتاه بودن و پست یا استوری بودن آن توجه داشته باشید. اگر میخواهید ویدیوی طولانی تهیه کنید، باید به سراغ IGTV یا Instagram Live بروید.
یکی دیگر از نکات مهم برای تولید محتوا ویدیویی در اینستاگرام توجه به موسیقی روی ویدیو است که کاربران به آن اهمیت زیادی میدهند. برای این کار از موسیقیهای جدید استفاده کنید که ذهن کاربر را درگیر کند و بخواهد به دنبال پیدا کردن آهنگ برود.
برای اینکه ویدیوهای شما حرفهای و مؤثر باشد، باید از قبل برنامه داشته باشید. استراتژی روشی است که از قبل برای مدت زمان مشخصی (برای مثال 6 ماه یا یک سال) برنامه ریزی میکنید که در آینده چه محتواهایی را تولید کنید. استراتژی محتوا به شما جهت میدهد و ارزیابی عملکردتان را آسانتر میکند.
هزینه تولید محتوا ویدیویی اینستاگرام به چند عامل بستگی دارد:
اگر میخواهید محتواهای ویدیویی پیج خود را به شکل حرفهای بسازید و از این طریق با تبلیغات مؤثر مخاطبان بیشتری را جذب کنید، لازم است تا با نحوه کارگردانی یا فیلم گرفتن آشنا باشید. اگر با تکنیکهای تهیه ویدیو آشنا نیستید یا فرصت کافی برای این کار را ندارید، با کارینو تماس بگیرید. کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره رایگان و خدمات حرفهای تولید محتوا ویدیویی اینستاگرام در خدمت شما هستند.
اگر میخواهید برای بالا بردن بازدید و فروش پیجتان از خدمات تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام استفاده کنید، از همین حالا میتوانید روی خلاقیت و ایده پردازی تیم ما حساب کنید. تخصص ما تولید ویدیوهای خلاقانه و جذاب برای دریافت بهترین بازخورد از کاربران اینستاگرام است. تولید محتوای ویدیویی اینستا خود را به کارینو بسپارید و بازدید و فروش پیجتان را چندین برابر کنید. برای شروع، فقط کافی است همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.